piątek, 21 października 2011

Zdradziła mnie z trzema facetami w jeden weekend

Help Love, jestem w rozsypce. Poznałem dziewczynę w zeszył roku, między nami się wszystko układało. Z czasem nasza przyjaźń przekształciła się w związek, zajeb... związek! Myślałem, że jest to ta jedyna. Jak to mówią dziewczyny było jak w bajce, aż pewnego dnia powiedziała mi, że mnie zdradziła :( Nie byłoby to dla mnie, aż tak wielkim szokiem, gdyby nie to, że przyznała się, że zrobiła to z trzema facetami w jeden weekend... Czuje się jak jeden wielki rogacz, jeleń kur*** czy łośśśśśśśśśśśś. Zerwałem z nią, mam dosyć wszelkich związków, kobiet i całego tego gów**. Wydaje mi się, że wszystkie dziewczyny to dziw**.Wiem, że tak nie jest,ale co poznawałem dziewczynę to wszystkie one były ZŁE! Każdy mi mówi, że jestem jeszcze młody, że mam czas, mam dopiero 19 lat, ale ile już złych doświadczeń na karku. Robi mi się nie dobrze jak patrze na inne dziewczyny, a nie jestem w cale gejem! Proszę odpisz mi, wkrótce... Chciałem komuś się po prostu wyżalić...
Zdradzony...


Drogi "Zdradzony" niezły nr wywinęła Ci ta dziewczyna. Jestem w szoku i szczerze współczuję. Z tego co piszesz widać, że naprawdę zależało Ci na tej dziewczynie. Twoje zaufanie do kobiet rzeczywiście zostało nadszarpnięte, ale pamiętaj o tym, że to jest tymczasowe, że teraz się tak czujesz to z czasem minie, mniej będzie bolało. Obawiam się jednak jednego, że będziesz miał taki uraz, że przestaniesz wierzyć swoim wszystkim przyszłym partnerką. Twoja przyszła dziewczyna będzie miała ciężko, ale jeżeli będzie wyrozumiała to uda wam się stworzyć dobry związek. Wiem co to znaczy zdrada i jak możesz teraz się czuć,ale pamiętaj takie doświadczenia uczą nas wiele o samych sobie i o ludziach, których kochamy. Uczymy się ludzkiej natury. Przez takiego kopniaka w tyłek przestajemy być łato wierni,a nieufni. Cierpią na tym niewinni ludzie, którzy potem nas poznają. Dziewczyna mocno Cię zraniła, ale nie możesz tracić kontaktu ze światem i rzeczywistością. To jej strata warto wiedzieć, że kij ma oba końce i to co ona Ci zrobiła odwróci się kiedyś do niej i to samo ją spotka. Na pewno jest ktoś kto na Ciebie czeka dlatego warto utrzymywać kontakt ze światem, bo któregoś pięknego dnia ją spotkasz,a możesz stracić tą szansę, gdy przestaniesz wychodzić do ludzi. Nie traktuj kobiet jako wrogów wręcz przeciwnie zaprzyjaźnij się z nimi, poznaj je lepiej. Traktuj jako dobrych znajomych, a pewnego dnia Twoja królowa się pojawi :)

Trzymam kciuki za Ciebie, nie załamuj się chłopaku, Help Love

0 komentarze:

Prześlij komentarz