piątek, 21 października 2011

Czy dziewczyny lubią słodkich facetów?

Witam,
Ostatnio uderzyła mnie szczała amora i to tak, że zakochałem się beznadziejnie, Nigdy nie umiem stwierdzić czy dziewczyna mnie lubi czy jej się podobam. Ostatnio spotkałem dziewczynę, która jest bardzo miła dla mnie. Powiedziała mi, że nigdy nie spotkała tak słodkiego chłopaka jak ja i dodała, że zakochała się we mnie. Niestety ma ona chłopaka. Powiedziała mi, że podobno dużo ona rozmawia z nim o mnie. Naprawdę bardzo mi się ona spodobała. Co powinienem zrobić? Czy naprawdę słodcy faceci mają jakieś szanse u dziewczyn czy tylko to jest moja głupia nadzieja?
Zakochany 15-latek
Drogi "Zakochany 15-latku" myślę, że jeżeli ktoś jest uprzejmy, miły i dobry z natury to spotka osobę godną jego, ktoś to na pewno doceni, a w tedy już ciebie nie wypuści ze swoich ramion bo takich facetów ze świecą szukać. Moje pytanie do Ciebie brzmi czy jesteś pewny siebie? Czy jesteś tylko miły bo wiesz, że tylko tak będziesz mógł zdobyć dziewczynę? Ja, np. buduje pewność siebie przez robienie rzeczy, w których jestem dobra i sprawiają, że jestem z tego dumna. Jeżeli jesteś zbyt miły to dziewczyny mogą z Ciebie zrobić sobie dobrego przyjaciela, a nie chłopaka. Jeżeli naprawdę ją kochasz, chociaż ona ma chłopaka to spróbują z nią o tym porozmawiać. I pamiętaj zacznij myśleć o sobie w końcu jako o kimś więcej niż tylko, że jesteś miłym chłopakiem. Nie staraj się tak bardzo przypodobywać innym, zacznij prace nad sobą, aby się dowiedzieć co Ci sprawia przyjemność. Potem obserwuj magię ,którą będziesz emanował wokoło.

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dziewczyna powiedziała o mnie że jestem za słodki i możemy zostać tylko przyjaciółmi . Jestem osobą dość zdecydowaną i pewną siebie ale mam jak by to ująć 2 stany :) .Na początku jest mi to obojętnie nie zależy mi na niej , zachowuje się normalnie czyli lubię się zabawić i jestem dość szalony oraz spontaniczny + lekko szalony ale oczywiście pozytywnie dodam że częściowo zachowuje się jak zwykły dresiarz choć nie lubię ludzi tego pokroju z powodu iż musiałem się w takim otoczeniu wychować . Mój drugi stan to kiedy zrozumiem że ta dziewczyna jest całkiem fajna i zaczyna mi na Niej zależeć . Odkrywam wtedy to że jestem słodki okropnie lubię kupować dziewczyną kwiaty oraz inne słodkie rzeczy , Kocham się przytulać .Nie mam odwagi na powiedzenie że kogoś kocham w prost dlatego zawsze dziewczyna można powiedzieć ,, mam mnie dość ,, takim jakim jestem . Ostatnio nie chciała się ze mną zobaczyć . Myślałem że jest na mnie zła i kupiłem Jej bukiet róż . Przed tym jak się przywitaliśmy ja wyciągnąłem z zaskoczenia róże i powiedziałem że przepraszam , ona zabrała róże oczywiście powiedziała jaki to ze mnie ,, debil ,, ale tak pozytywnie :) . Następnie z miejsca powiedziałem Jej że nie wiem czy to miłość czy zauroczenia ale chciałbym spróbować . Ona trochę tak zamarła w strachu . Po chwili spytała się mnie czy nie chce herbaty . Ja oczywiście poprosiłem . Potem gadaliśmy o 1000 innych spraw i rozmowa nam się kleiła fajnie i po 2 godzinach prawie ,tak przed wyjściem zapytałem ją jeszcze raz . Ona odpowiedziała mi że traktuje mnie bardziej jak przyjaciela .Ja potraktowałem to przy niej dość pozytywnie choć nie chętnie . Spytałem się czy możemy się jakoś spotkać bo nie chciała się ze mną widzieć przez tą słodycz -Ona odparła że tak ale nie będzie chciała inaczej jak tylko przyjaciela . Okropnie mi na niej zależy po wspaniałym okresie czasu wszystko się spierdoliło . Mam też pytanie czy to mogło by inaczej wyglądać jak bym jej dosłownie miesiąc wcześniej wyznał że ją kocham ? Proszę o rady :)Bardzo przywiązuje uwagę do muzyki , słucham głównie rocka , metalu , reggae ale też częściowo techno . Poza tym nie lubię tańczyć i nigdy nie mam odwagi iść na parkiet ale kocham muzykę i wczuwam się w nią okropnie :) . Lubie sport i nie wyglądam na brzydkiego gościa . Nie ubieram się w nowej modzie ,, rurki i obwisłe podkoszulki ,, raczej jestem fanem bojówek ale ostatnio miałem chęć kupić sobie dość fajnie jeansy . :) to tyle bardzo proszę o rade pomoc i takie tam .

Prześlij komentarz