piątek, 21 października 2011

On jest starszy

Szukam pomocy.
Mam 15 lat i zakochałam się w chłopaku, który ma osiemnaście lat. Wiem na pewno, że on nie ma nic przeciwko młodszym dziewczyną bo chodził kiedyś z piętnastolatka. Zakochałam się na maxa! W nocy spać nie mogę bo o nim myślę, a w szkole nie mogę się skupić bo marzę... Problem jest w tym, że moja najlepsza przyjaciółka także się w nim zakochała!!! Tak naprawdę nikt nie wie co ja czuję do niego nawet ona... Do
wiedziałam się od naszych wspólnych znajomych, że moja przyjaciółka wcale mu się nie podoba. Czasami, gdy z nim przebywam myślę, że bardzo mnie lubi, ale nie wiem jak mu o tym powiedzieć, często spotykamy się spojrzeniami i zauważam, że dużo na mnie patrzy. Robię się w tedy czerwona i nie wiem co powiedzieć... Boję się, że moi rodzice zaczęliby panikować jakby się dowiedzieli, że mam chłopaka starszego o 3 lata i to peł
noletniego!! Nie chcę zepsuć naszej przyjaźni. Poradź mi cokolwiek...
Zakochana



Droga "Zakochana" zadaj sobie pytanie co czujesz, gdy z nim przebywasz czy to jest coś więcej niż zakochanie? Czy podoba Ci się tak bardzo, że chciałabyś zacząć się z nim spotykać? Jeżeli tak to zaufaj swojemu instynktowi, zazwyczaj przecież wyczuwamy kiedy ktoś nas lubi. Jeżeli uważasz, że on być może też coś czuje do Ciebie to spróbuj. Czemu nie? Po co masz się zadręczać całymi dniami myślami o nim skoro te myśli i marzenia mogą się urzeczywistnić. Wiem,że jesteś dobrą przyjaciółką i się boisz jej reakcji, ale jeżeli on do niej nic nie czuje to i tak ona nie ma szansy z nim być, a ty tak. Musisz z nią porozmawiać o tym i jeżeli Cię zrozumie to naprawdę okaże się dobrą przyjaciółką, a jeżeli nie będzie Ciebie chciała znać to nie była żadnym przyjacielem. Pamiętaj na początku musisz dać jej ochłonąć, powinna to raczej zrozumieć. O rodziców zacznij się martwić dopiero w tedy, gdy będziesz miała chłopaka teraz najważniejsze jest to, aby go zdobyć.
Życzę szczęścia i pozdrawiam serdecznie Help Love
PS mam nadzieję do usłyszenia :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz