niedziela, 23 października 2011

Czemu nie mogę znaleźć idealnej dziewczyny?

Mam na imię Piotr i mam 17 lat. Od pewnego czasu jestem w dołku, wydaje mi się, że wszyscy w około kogoś mają, albo dziewczynę, albo chłopaka. Denerwuje mnie to bardzo! W szkole traktują mnie jak jakiegoś odmieńca, nieudacznika. Oczywiście zadaję się z dziewczynami, ale żadna z nich nie jest w moim typie. Moja dziewczyna musiałaby mieć fajny charakter i cało. Musi lubić oglądać mecze, być wysportowaną ,mądrą, która nie gadałaby mi tylko o zakupach, ciuchach czy imprezach, nie chichocze bezsensu, musi być brunetką z jasną karnacją. Musi kochać zwierzęta i umieć mnie obłaskawić, gdy jestem zły lub nie gniewać się na mnie, gdy będę dla niej chamski. Musi być wzrostu takiego jak ja czyli 178cm lub nieznacznie niższa np. o 10 cm. Te cechy są zbyt wygórowane jak na dziewczyny z mojej okolicy. U mnie są same lafiryndy, tandeciary, baleciary lub festyniary, a jak jest ktoś mądry to wygląda jak idź stąd i nie wracaj. Ja chcę poznać kogoś kto
jest w tym typie, o którym piszę. Wiem, że jest to trudne i ideałów nie ma, ale proszę daj mi kilka wskazówek by taką dziewczynę spotkać. Nie chce być dalej największa ofermą swojej szkoły lub aby nazywali mnie gejem.
PS nie pisz mi o portalach randkowych...
Piotr

Drogi Piotrze szczerze mówiąc sam dobrze wiesz czemu nie możesz znaleźć dziewczyny. Piszesz o złości i o tym jaki potrafisz być nie miły,te cechy przecież nie mają nic wspólnego z romantyzmem czy byciem miłym,a tego przecież szukają dziewczyny. Odpowiedź sobie na pytanie na co tak w ogóle jesteś taki zły? Zazwyczaj ludzie pod maską arogancji czy złości ukrywają swoje kompleksy, słabą wiarę w siebie czy swoje życiowe problemy. Żadna dziewczyna nie będzie chciała choleryka, który będzie ją obciążał swoimi problemami. Twój list pokazuje także, że nie masz dla siebie zbyt dużej samoakceptacji. Widać, że wyzwiska na Twój temat takie jak oferma czy gej głęboko wdarły się w Twoją pewność siebie. Jeżeli dasz komuś bardziej zbliżyć się do siebie nie będąc dla nikogo "chamskim" to poznasz prawdziwą osobowość tych ludzi. Jak powstrzymasz swoją złość to może w tedy poznasz fajną dziewczynę. Bardzo dobrze widać czego chcesz i przez ten swój ideał także możesz dyskryminować dziewczęta bliżej ich nie poznając, a mogły być Twoimi potencjalnymi partnerkami. Proponuje bliżej poznać się z dziewczynami, które Ci się podobają, a których nie jesteś pewny, zbuduj z nimi jakieś bliższe relacje i zobaczysz jaki mają naprawdę charakter. Pamiętaj zacznij od tych, którym Ty też się podobasz. Może na poziomie przyjaźni zobaczysz w nich te cechy, których szukasz, a jak nie to w tedy nie będziesz robił następnego kroku, będziesz mógł w tedy łatwo zrezygnować jak Ci się coś nie spodoba. W ten sposób może znajdziesz kogoś kto jest dla Ciebie atrakcyjny, miły i uprzejmy. W międzyczasie buduj swoją samoocenę i zacznij w końcu siebie lubić! Pamiętaj, że to jak siebie postrzegasz widzą inni i potem tak Cię traktują jak sam sobie na to zasłużysz.
Z pozdrowieniami Helo Love

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mądre słowa :-)

Nel pisze...


fajny artykuł - dużo o tym jak znaleźć dziewczynę też tutaj www.jakoszczedzacjakzarabiac.blogspot.com

Prześlij komentarz