piątek, 21 października 2011

Nie wiem czy ją kocham

Pomocy!!!!!!!!!!
Mam koleżankę, która ma 17 lat, a ja mam 19. Poznaliśmy się w szkole, spędzamy dużo czasu ze sobą, codziennie rozmawiamy przez telefon i gg. Poszliśmy teraz do oddzielnych szkół to znaczy ja poszedłem teraz na studia ona jeszcze jest w liceum. Świetnie spędza nam się razem czas, jeszcze lepszej kumpeli nie miałem. Myślę, że ona chce czegoś więcej, że czeka, aż zapytam ją o chodzenie. Jednak nie wiem czy ja tego chce, świetnie się dogadujemy, stworzyliśmy naprawdę dobra przyjaźń. Boję się, że pewnego dnia powie mi, że jej się podobam lub, że mnie kocha, a ja nie będę wiedział co mam powiedzieć i że w sumie przez to przestaniemy się przyjaźnić. Nie chcę zakańczać z nią znajomości. Naprawdę jestem rozdarty.
xXx
Drogi "xXx" to naprawdę trudny temat. Szczególnie, że powiedzenie czegoś takiego w nieodpowiednim momencie może zrujnować waszą znajomość. W liście do mnie napisałeś mi jak dużo czasu spędzacie razem i jak świetnie się dogadujecie. Jednak nic nie wspomniałeś o swoich i jej uczuciach. Jeżeli myślisz, że coś czuje do Ciebie to musisz pomyśleć nad tym co Ty właściwie czujesz do niej. Odpowiedź sobie na dwa pytania czy Ci się ona podoba i czy mógłbyś ją pokochać. Bo jeżeli nawet nie jesteś gotowy do związku to jeżeli coś do niej czujesz to może coś z tego wyjść. Najpiękniejsza miłość wyrasta z dobrej przyjaźni. Przemyśl to dokładnie, może wam być naprawdę dobrze razem.

Życzę powodzenia Help Love

0 komentarze:

Prześlij komentarz