piątek, 21 października 2011

Mój były chłopak spotyka się z moją najlepszą koleżanką,a ja chcę go odzyskać


Droga autorko Help Love piszę do Ciebie z prośbą o radę.

Nie wiem co mam zrobić zerwałam ze swoim chłopakiem około 2 miesięcy temu, miałam dość związku, chciałam pobyć sama. On i moja najlepsza koleżanka zakochali się w sobie. Ona jako moja przyjaciółka poprosiła mnie o zgodę na bycie z nim, nie chciała żadnych spięć między nami więc się zapytała mnie czy nie będę mieć nic przeciwko. Ja do Marka czułam coś, ale nie chciałam się sprzeciwiać by nie wyjść na zazdrosną byłą dziewczynę i stało się. Są ze sobą od ponad dwóch tygodni, odnoszą się swoją miłością w szkole jakby byli niewiadomo jak zakochani, nie mogę na to patrzeć. Serce mi się kraja kiedy widzę mojego kochanego Marka jak całuje się z Anką tak jak kiedyś ze mną. Z Markiem jesteśmy bardzo dobrymi znajomymi,ale chciałabym by on był ze mną, by wrócił do mnie i to mnie całował, a nie ją. Co mam zrobić? Pomocy
Głupia Kaśka

Droga Kasiu nie dramatyzuj, nie zadręczaj się i nie obwiniaj. Poczekaj, aż ze sobą zerwą czy się pokłócą. Jeżeli jesteście z Markiem dobrymi przyjaciółmi to przyjdzie do Ciebie po radę. Jeżeli bardzo mu się podobasz nadal to masz szansę, aby go odzyskać, ale musisz wtedy działać delikatnie, chłopak nie może widzieć, że mu się narzucasz, że Ci bardzo zależy. Marek na pewno będzie zdezorientowany i nie będzie wiedział co robić,ale jeżeli będziesz miła i taka, w której się kiedyś zakochał to go odzyskasz. Jednak uważaj bo może on zacząć z Tobą flirtować i być nadal ze swoją dziewczyną, nie gódź się na taką sytuację bo w tedy wyjdzie wam bardzo nie fortunny trójkąt.

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
jest biegły w następujących zaklęciach:
* zaklęcia miłosne
* zaklęcia małżeńskie
* magia pieniędzy
* zaklęcie szczęścia
* Czary pociągu seksualnego
* Magia leczenia AIDS
* Jaskinia kasyna
* Usunięto przeklęte jaskinie
* Zaklęcie ochronne
* Magia loterii
* Szczęśliwe zaklęcia
* Zaklęcie płodności
* Pierścień telekinezy 💍
WhatsApp: +2349046229159

E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Prześlij komentarz