poniedziałek, 24 października 2011

Podoba mi się dwóch chłopaków nie wiem, którego wybrać

Help Love
Poznałam się z Marcinem w sierpniu ubiegłego roku. Spotkaliśmy się przez znajomego, który mieszka dość daleko, ale nie aż tak daleko, żeby nie można było widywać się w weekend. Spotkaliśmy się kilka razy i za każdym razem było bosko. Niestety jego samochód się popsuł i nie ma teraz czym jeździć. Tak więc nie widzieliśmy się przez 6 miesięcy. Rozmawiamy dużo przez telefon, gg, piszemy e-miale i dużo czatujemy ze sobą. Niby jest wszystko w porządku i jesteśmy razem. Jego samochód jest nadal zepsuty, a on nic nie robi, żeby się ze mną zobaczyć.
Nie spotykałam się z nikim innym ze względu na niego, ale po tym jak obiecał, że coś zrobimy razem w ferie, a w ogóle do mnie nie przyjechał, zezłościłam się.
W ostatnim czasie zaczęłam widywać się z Michałem. Lubię go bardzo, mogę go dotknąć i zobaczyć kiedy zechcę bo mieszkamy blisko siebie.
Jedyną przeszkoda w naszym szczęściu jest to, że nadal coś czuję do Marcina. Ostatnio Marcin obiecał mi, że niedługo się zobaczymy.
Kiedy opowiedziałam Marcinowi o Michale to powiedział mi, że planował mnie odwiedzić wizytą niespodzianką bo właśnie kupił samochód.
Nie wiem kogo mam teraz wybrać, z kim być.
Michał jest bardziej obiecujący pod względem związku bo Marcin ma zawsze dużo roboty i kłopotów. Serce mi podpowiada by wybrać Marcina, ale skąd ja mam pewność czy znów nie będę czekała na niego kolejnych 6 miesięcy.
Poza tym nie wiem co powiedzieć Michałowi czy za nim podejmę jakąkolwiek decyzję czy coś mu w ogóle mówić. Nie mogę udawać, że coś jest w porządku, jak nie jest. Proszę o pomoc każda rada będzie pomocna.
Aurelia
Droga Aurelio nie napisałaś ile masz lat, a w takiej sytuacji ta informacja była by pomocna, ale i tak spróbujemy coś zaradzić. Przede wszystkim nie jesteś gotowa na związek z Marcinem. Marcin dużo Ci obiecywał i jak dotąd nie dotrzymał swoich obietnic więc nie wiem czy możesz na nim polegać, a co dopiero mu ufać. W sumie tak dobrze jak Michała Marcina nie poznałaś. Nie wiesz jaki Marcin jest naprawdę czy jest z Tobą szczery. Myślę, że lubisz Michała, ale nie jesteś w nim zakochana. Michał jest dla Ciebie odskocznią. Trudno jakąkolwiek decyzję Ci teraz podjąć bo jeszcze nie zakończyłaś związku z Marcinem. Marcin teraz ma samochód jeżeli przyjedzie do Ciebie to zobaczysz jak będzie się zachowywał chyba, że jego przyjazd znów opóźni się o parę miesięcy,a w tedy sama będziesz wiedziała jaką decyzję podjąć.
Michałowi powiedz jaka jest prawda powiedz, że możecie się razem nadal spotykać, ale to na razie nie będzie żaden związek bo jeszcze nie jesteś na to gotowa.
Daj sobie jeszcze trochę czasu i zobacz jak oboje będą się zachowywali, zobaczysz kto jest wart Ciebie.
Najgorsze uczucie to takie, gdy jest się z kimś związku, kto w ogóle się Tobą nie przejmuje i cały czas Cię okłamuje. W tej chwili nie jesteś w stanie podjąć żadnej sensownej decyzji. Poczekaj jeszcze trochę, czas pokaże jak Twoje uczucia się rozwiną.
Z poważaniem, Help Love

1 komentarze:

Wojciech Roszkowski pisze...

Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

Prześlij komentarz