piątek, 21 października 2011

On nie chce mnie pocałować

Witaj Help Love,
Widuje się z jednym gościem już od jakiegoś czasu, nie jest moim chłopakiem, ale w sumie spędzamy wiele czasu razem. Widać, że jest chemia między nami, ale jest jeden problem on nie chce mnie pocałować w ogóle. Nie zrozum mnie źle, robiliśmy już naprawdę wiele razem oprócz jednego, ani razu się nie pocałowaliśmy. To dość dziwne... Ja mam 21 lat, on 23. Mówi, że nie całujemy się w ogóle bo podobno całował się tyle w liceum, że po prostu znudziło mu się to. Ja nie rozumiem jak można całkowicie znudzić się całowaniem???? Jestem zdesperowana nie wiem co mam robić, próbowałam go wiele razy pocałować, ale za każdym razem on mnie odpychał. Przecież nie zrobię tego na siłę. Przez to wszystko czuje się okropnie, czuje się jak prostytutka...Naprawdę! Przecież kochamy się, a on nawet nie uraczy mnie poca

łunkiem w policzek. To wszystko jest takie bez uczuć. Co mam zrobić? Może boi się zaangażować emocjonalnie jeśli się zaczniemy całować? Nie wiem co mam o tym myśleć...

Ta, która chce być w końcu pocałowana


Droga "Ta, która chce być w końcu pocałowana" masz rację pocałunek to bardzo intymna rzecz. Wydaje mi się, że boi on się po prostu stworzenie realnego kontaktu z Tobą. Pisałaś, że zrobiliście już wszystko tylko został wam pocałunek w pewien sposób to jest jego obroną przez pełnym zaangażowaniem się w wasz "związek". On w ten sposób czuje, że kontroluje sytuacje wie czego od niego oczekujesz i tego nie robi. W momencie ostatniego zbliżenia (w waszym przypadku pocałunku) przestanie on być panem sytuacji nie będzie już miał kontroli. Sprawdź czy ma jeszcze jakieś opory przed innymi rzeczami. Być może ma jakiś uraz związany z wargami czy z całowaniem się. Jednak jeżeli tylko to jest problem to nie wskazuje to na to, aby problem dotyczył ciebie tylko i wyłącznie jego. Jeżeli oprócz tego szkopułu dobrze się dogadujecie i on potrafi porwać się z Tobą w innych dziedzinach to daj mu trochę czasu. Szczerze to wątpię by ten problem był związany z Tobą. Postarajcie się o tym porozmawiać na spokojnie niech Ci wytłumaczy prawdziwą przyczynę tego, na razie nie nalegaj być może przyjdzie czas, kiedy sam Ci o tym powie.

Trzymam kciuki i życzę wam wielu pocałunków w przyszłości, Help Love.

0 komentarze:

Prześlij komentarz