sobota, 5 listopada 2011

Uroki, wywary i eliksiry miłosne, miłości

Wiedza zaczerpnięta z książki opisującej wierzenia i rytuały Druidów

Przepis na herbatkę, herbatę miłości

1 łyżeczka rozmarynu
2 łyżeczki granulowanej, czarnej herbaty
3 szczypty tymianku
1 szczypta gałki muszkatołowej
3 świeże liście mięty
6 świeżych płatków róż
6 liści cytryny
3 szklanki wody źródlanej
szczypta miodu
odrobina cukru

Wywar tej herbatki należy przygotować w piątek podczas, gdy księżyc jest między nowiem, a pełnią.
Cały wywar przygotowujemy w glinianym lub drewnianym naczyniu.
3 szklanki wody wlewamy do czajnika i gotujemy, aż woda nie zacznie wrzeć.
Cukier i miód jest dodany dla lepszego smaku.
Przed wypiciem herbaty mówimy zaklęcie: Siły natury i ty księżycu pomóżcie mi, aby (imię ukochanej osoby) wybrał mnie!
Następnie napij się herbaty i powiedz: Bogini miłości wysłuchaj moich próśb, aby (imię naszego wybranka) pokochał mnie! Następnie daj trochę do wypicia herbaty osobie, która ma się w nas zakochać.
Wszystkim życzę miłej zabawy i powodzenia!:)

6 komentarze:

Unknown pisze...

Jestem Bob Odia chcę powiedzieć wielkie dzięki Pa Oba który przywrócił moją żonę po rozwiodła mi dwa lata temu, kocham tę kobietę tak bardzo, bo ona jest matką moich dzieci i kocham ją tak bardzo, ale nigdy nie wiedział, co było po niej, że się jej myśli, że ją zdradza, więc poprosiła o rozwód, ale chcę dać duży appreciations do wielkiego Pa Oba który sprowadził ją z powrotem do mojego życia, a teraz ja i moja żona i dzieci żyją długo i szczęśliwie, jak nigdy wcześniej, więc chcę Ci ludzie podziękować Pa OBA za pomoc.
Jeśli są jakieś problemy i jesteś zagubiony i nie wiem co robić, po prostu spróbuj Pa OBA i skontaktować się z nim na obastarspell@gmail.com lub odwiedzić http://obastarspell.webs.com uzyskać więcej informacji, że może ci pomóc z tego problemów.

Blogger+ pisze...

Cześć Dr Obodo,
Zerwał z nią i wrócił do domu przed świętami Bożego Narodzenia! Dzięki za wszelką pomoc. Zaklęcie zemsty dla dorosłych, OH MOJ BÓG, TO W rzeczywistości zadziałało NAPRAWDĘ DOBRZE. ODWRÓĆ PROSZĘ !!! LOL . dla tych, którzy pomagają info (+234 8155 425481, templeofanswer@hotmail. co. uk) Thanks "

jacek pisze...

Super blog, pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Super strona, polecam także http://www.energiaduchowa.pl/rytualy-milosne/

Anonimowy pisze...

Świetna strona, polecam także bardzo rytuały miłosne

Anonimowy pisze...

Kapitalna strona, polecam od siebie https://arbud.elblag.pl/ witrynę z artykułami ogolnotematycznymi.

Prześlij komentarz