wtorek, 29 listopada 2011

10 sposobów, aby zaimponować chłopakowi

Jeżeli chcesz zrobić dobre wrażenie na facecie, który Ci się podoba wypróbuj 10 sprawdzonych trików, a oto one:

1.Uśmiech
Zawsze bądź uśmiechnięta, jest to najprostszy sposób, aby zdobyć upragnionego faceta. Większość chłopaków nie może się oprzeć dziewczyną z pięknym uśmiechem. Uśmiech to podstawa, a narzekanie to pogrążanie.

2.Bądź sobą
Najwygodniej być we własnej skórze, nie bądź pretensjonalna i nie udawaj kogoś kim nie jesteś. Twoje "nowe ja" może nie spodobać się Twojemu potencjalnemu partnerowi, a nawet jeśli to szybko się przekona, że oszukiwałaś,a w tedy stwierdzi, że jesteś fałszywa i da sobie z Tobą spokój. Więc nie naśladuj innych, bądź po prostu sobą!

3. Mniej mów więcej słuchaj
Zamiast peplać bezsensownie o torebkach, butach czy zakupach daj sobie spokój i posłuchaj go co ma do powiedzenia. Spróbuj podtrzymywać delikatnie rozmowę, aby była wyważona w ten sposób unikniesz szybkiego wyczerpania tematu.

4.Nie strój się
Pamiętaj nic na siłę! Odnosi się to zaróno do makijażu jak i ubrania. Noś to co proste i stylowe i nie przesadzaj z makijażem nikt nie pokocha wymalowanego klauna lub pudernicy.

5. Bądź zabawna
Nie siedź i nie zrzędź narzekając na wszystko w około. Mniej trochę w sobie życia chłopacy lubią dziewczyny, które umieją się bawić.

6. Perfumy
Chłopacy są jak samce ropzpoznają zapach kobiet i go zapamiętują. Użyj dobrego perfumu i stosuj go zawsze, gdy będziecie się spotykać. Dla niego to będzie Twój zapach rozpoznawszy.


7. Dbaj o siebie
Kobieta, aby być atrakcyjną musi być zadbana. Dbaj więc o higienę!

8. Miej ograniczony czas
Musisz mu pokazać, że oprócz niego masz inne zajęcia. Staniesz się w tedy dla niego bardziej wartościową osobą. Jeżeli będziesz na każde jego zawołanie staniesz sie dla niego pewniakiem, o którego nie trzeba się starać.

9. Bądź tajemnicza
Nie rób tego, aby wiedział o Tobie wszystko. Zachowaj trochę tajemniczości dla siebie co sprawi, że nie tylko będziesz interesująca, ale także bardziej atrakcyjna.

10. Bądź pewna siebie
Nie bój głośno wyrażać swoich myśli. Utrzymuj kontakt wzrokowy podczas rozmowy. Chodź prosto i miej zawsze podniesioną głowe. Postawa ciała mówi dużo o człowieku.

Za nim zastosujesz te chwyty to postaraj się czegoś dowiedzieć o osobie, która Ci się podoba. Upewnij się czy jest on wart Twojego czasu i wysiłku. Pozwoli Ci to zaoszczędzić potencjalnego złamanego serca.

20 komentarze:

Anonimowy pisze...

napewno skorzystam

Anonimowy pisze...

Wypróbuję mam nadzieje ze mi to pomoże :) wielkie dzięki

Anonimowy pisze...

skorzystam...

Anonimowy pisze...

Jestem ciekawa czy to pomoże dzięki :D

Anonimowy pisze...

ciekawe

Anonimowy pisze...

Ja próbuje zdobyć chłopaka z kl. 5 narazie nie wychodzi

Anonimowy pisze...

Hmmm... no , nieiwem... WYPRÓBUJE :d

Anonimowy pisze...

dzięki!!!! szukałam takich porad!!

Anonimowy pisze...

Mi sie podoba chlopak z klasy 4 czyli z mojej i napewno wyprobuje

Anonimowy pisze...

Noo :(

Anonimowy pisze...

Działa jak nic!

Anonimowy pisze...

niedziała

Anonimowy pisze...

Jutro wyprubuje. Chlopak z kturym,,chodze,,robu mi test w 7 dni chodzimyi jak bedzie git to może dłuźej:****

Anonimowy pisze...

Dzieki mi sie podoba chlopak z 1 gim nie wiem czy wyjdzie.


Natalia Ryńko z Marta Kozak :*

Anonimowy pisze...

Ale szuje z was i dziwki.

Anonimowy pisze...

A ja nie wiem co robić prubuje być sobą, często się uśmiecham, ale on ze mną nie gada prawie nigdy, nie wiem co robić żeby mu się spodobać

Anonimowy pisze...

Te rady pomagają zbliżamy się do sb jeszcze dzisiaj się będę z Miśkiem widziała...

Anonimowy pisze...

Wybróbuje i mam nadzieje ze w koncu sie uda :*

Anonimowy pisze...

Chce zdobyć chłopaka. Ale powiem coś:
- on czasami mówi mi cześć kiedy chce, albo uśmiecha się. Wsluchuje się moje mówienie.
- przytulił mnie kiedyś 32 razy z tyłu w szatni :) co oznacza to?

Anonimowy pisze...

Nie 32 sorry. Tylko 3

Prześlij komentarz