poniedziałek, 28 listopada 2011

Miłość przez internet, poznałem dziewczynę przez internet

Loverko Pomocy!

Poznałem bardzo fajną dziewczynę przez internet, ale obawiam się, że mnie nie polubi, gdy się spotkamy. Widziałem jej zdjęcia, ale ona nie widziała moich ponieważ nie mam skanera w domu i nie miałem jak ich zeskanować i jej przesłać. Ona jest naprawdę ładną dziewczyną, a ja niestety nie jestem przystojny. Moja mama mówi, że fajny ze mnie facet, ale nie wierzę jej ponieważ jest mało wiarygodna jako członek mojej rodziny :P
Mam 18 lat i miałem tylko dwie dziewczyny na pewno nie z tego powodu, że byłem przystojny.
Jestem blady jak ściana, mógłbym stracić kilka kilo i nie mam żadnego doświadczenia...
Rozmawiam z tą dziewczyną dużo przez gg, nawet trochę flirtujemy, ale to tylko przez internet.
Nie myślę w cale, że dla niej może liczyć się wygląd, ale nie oszukujmy się czynniki zewnętrzne odgrywają dużą rolę w kontaktach damko męskich... Wdzięczny byłbym za jakąkolwiek pomoc...
Załamany

Drogi "Załamany" problemem nie jest to, że jak się spotkacie to dziewczyna rozczaruje się Tobą, ale problemem jest to, że nie lubisz siebie! Nic nie zabija szybciej flirtu niż brak pewności siebie. Nawet jeśli się spotkacie i jej się nie spodobasz to Twoja niska samoocena będzie ją odpychać od Ciebie. Moja rada jest taka, abyś zrobił coś dla siebie co podbuduje Twoją samoocenę. Jeżeli trudno stracić ci kilogramy to zapisz się na siłownię. Jesteś blady to spróbuj samoopalacza lub wizyty na solarium. Zrób coś, aby poprawił Ci się humor!
Sporządź sobie listę ze swoimi pozytywnymi cechami i proszę nie mów sobie, że takowych nie masz. Życie to jest długa droga podczas, której cały czas uczymy się miłości do siebie i do innych ludzi. Nie pokochasz kogoś w pełni jeśli nie będziesz kochał siebie.
Internet jest magicznym miejscem, gdzie ludzie nie boją nawiązywać się znajomości ponieważ nie muszą obawiać się odrzucenia, mogą kreować siebie takich jakimi chcieliby być i idealizować osoby, z którymi rozmawiają.
Podbuduj swoją samoocenę, jeżeli nie podoba Ci się swój wygląd to spróbuj go zmienić! Popracuj nad sobą!
Powodzenia Help Love

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Tutaj macie darmowy miłosny kalkulator twojeprzeznaczenie.com.pl/Kalkulator-milosci.html

Prześlij komentarz