poniedziałek, 28 listopada 2011

Nie chce stałego związku

Help Love,
Mam na imię Natalia i mam 22 lata. Chodzę od ponad roku z facetem, który ma złe doświadczenia po poprzednim związku. Nasz związek jest hm...jak Roller Coster. Ma wielkie wzloty i jeszcze większe upadki. Gdy się rozstawaliśmy on zawsze przychodził do mnie z przeprosinami. Jest niezwykle inteligentnym i dowcipnym człowiekiem co sprawia, że bardzo go lubię. Mamy wspólnego przyjaciela, któremu ja i mój chłopak mówimy wszystko. Ostatni raz, gdy się pokłóciłam ze swoim chłopakiem powiedziałam naszego przyjacielowi, że nie zamierzam już z nim być bo po raz kolejny powiedział mi, że nie nadaje się do stałego związku, a jesteśmy już ze sobą od roku. Po pewnym czasie się pogodziliśmy, a nasz kumpel gdy się o tym dowiedział zrobił awanturę. Mówił, że nie mieliśmy być już razem, ani ja ani mój Daniel tego nie rozumieliśmy o co mu chodzi.
Teraz ostatnio też się rozstaliśmy i nie jesteśmy już razem. Nasze zerwanie było dość niefortunne. Wyszedł bez pożegnania, a ja się popłakałam. Ostatnio powiedział mi, że chce abyśmy zostali przyjaciółmi (dla wygody?). Teraz sama nie wiem na czym stoję. Czy powinnam się z nim skontaktować, aby o tym wszystkim pogadać i sobie wyjaśnić pewne sprawy? Czy może lepiej nic nie robić, ale w tedy naprawdę będzie mi go brakowało, już brakuje.
Natalia


Doga Natalio jest wiele sytułacji, które niepokoją mnie w tej histori. Po pierwszę Ty, Twój chłopak i wasz przyjaciel tworzycie trójkąt co w naturze zawsze prowadzi do kłopotów. Czemu przyjaciel miesza się w wasz związek? Przeciez to nie jest jego sprawa. Po drugie jeżeli ktoś ciągle sprawia Ci ból i smutek to jaki jest sens bycia z nim? Po trzecie po co nalegać na związek z kimś kto cały czas mówi, że go nie chce? Zastanawiam się dlaczego masz nadzieje, że on się zmieni? Strach, obawa przed zobowiązaniem jest u niego na pierwszym miejscu i prawdopoodobnie już się nie zmieni jeśli tak długo tego nie zrobił. Nie jestem psychologiem, ale jemu przydała by się jakaś terapia, na której zacząłby walczyć ze swoimi fobiami.
Powinnaś się zastanowić dobrze nad pewnymi sprawami za nim znów za nim zatesknisz.
Przede wszystkim zadaj sobie pytanie:
1. Czy naprawdę chcesz być w związku?
Jeśli tak to z kim, a z kim nie.
2.Jeżeli jesteś na prawdę pewna siebie to dlaczego chcesz być z kims przez kogo Twoja pewność siebie maleje?
3. Czy w Twojej rodzinie są zdrowe relacje?
Niekiedy jest tak, że ludzie wybierają sobie za partnerów swoje lustrzane odbicia. Jeżeli jesteś z takim człowiekiem to on przezuca swoje problemy na Ciebie. Widzi, że umeisz tak jak on rozstawać i wracać do siebie co chwile. Ale niestety taki związek nie ma przyszłości. Moja rada : trzymaj się z daleka. Przeanalizuj sobie na spokojnie tę stytułącje i zastanów się dlaczego nieświadomie brnęłaś w związek bez przyszłości. Być może jeśli to zrozumiesz to łatwiej będzie Ci znaleść kogoś kto będzie Ciebie kochał tak jak Ty jego.
Powodzenia Help Love

0 komentarze:

Prześlij komentarz