poniedziałek, 28 listopada 2011

Kocha mnie, ale nie chce zerwać ze swoim chłopakiem

Droga Help Loverko

Przyjaźnie się z pewną dziewczyną od pięciu lat, jakiś rok temu zakochałem się w niej.
Nigdy nie miałem odwagi, aby jej powiedzieć jak bardzo ją kocham, bałem się, że zniszczy to nasza przyjaźń, a była dość dobrą przyjaciółką dla mnie.
Wszystko się zmieniło cztery miesiące temu jak pod wpływem alkoholu wyznałem jej co do niej czuje. Głównym problemem jest to, że jest ona w stałym związku z chłopakiem od 7 miesięcy. Jej chłopak jest dość w porządku widać, że ją kocha, tym bardziej mi głupio jest do niej zarywać.
Ona powiedziała mi, że także mnie kocha, ale nie może zerwać ze swoim chłopakiem, bo jest jej go szkoda i się boi, że coś potem może mu się stać. Mówi, że mnie kocha, ale także że jego kocha.Pogubiłem się już trochę w tym wszystkim. Przeczekać całą tą sytuację, aż sama się rozwiąże czy dać sobie z nią spokój?
Mój Drogi Twoja przyjaciółka stąpa po bardzo cienkim lodzie. Logicznym jest, że może jej podobać się dwóch chłopaków na raz, ale kochać naprawdę można tylko jednego.
Myślę, że jest jej dobrze tak jak teraz jest, że nie chce niczego zmieniać bo przecież po co? Ma dwóch chłopaków, którzy oboje jedzą jej z ręki po co ma więc wybierać tylko jednego?
Zobacz na to z innej strony, pomyśl sobie jak ona traktuje swojego chłopaka? Okłamuje go, flirtuje z innym facetem. Nie wiem czy między wami do czegoś doszło,ale z tego co piszesz to jasno wynika, że zdradza go emocjonalnie z Tobą. Czy jej charakter jest więc, aż taki fajny?
Pomyśl sobie jak ona będzie się zachowywać jak będzie z Tobą? Nie będziesz się bał, że w każdej chwili może pojawić się inny facet, który Ci ją poderwie. Historia lubi kołem się toczyć skąd wiesz, że potem się ona nie powtórzy?
Jeżeli chodzi o moją rade to myślę, że powinieneś jej powiedzieć, że to co robicie razem jest niesprawiedliwe wobec jej chłopaka i że źle się z tym czujesz. Co to jest za miłość, którą trzeba utrzymywać w tajemnicy? Co to jest za związek, jak ona już jest z kimś w związku? Potem przestań się z nią spotykać na kilka dni, niech za Tobą zatęskni, przemyśli sobie wszystko. Jeśli naprawdę kocha Cię to dokona wyboru i wybierze Ciebie. Jeżeli nie przyjdzie ona do Ciebie sama to znaczy, że jej nie zależy na Tobie. Niech dokona wyboru, a jak tego nie zrobi to znajdziesz soobie na pewno kogoś dla kogo będziesz nr 1, a nie 2.
Z pozdrowieniem Help Love


0 komentarze:

Prześlij komentarz