wtorek, 22 listopada 2011

Toksyczny związek

Witaj,
Nie wiem czy jesteś mi w stanie pomóc, ale potrzebuję chociaż jednego słowa wsparcia więc spróbuję...
Mieszkam z moim chłopakiem już jakiś czas, ale ostatnio trochę nam się nie układa. On cały czas uważa, że jestem zazdrosna o jego przyjaciół, rodzinę i wypłatę, którą ma dużo większą ode mnie. Cały czas wyrzuca mi to w twarz.
Nie mam wielu ładnych ubrań, ale ostatnio dostałam naprawdę śliczną kurtkę i to nie byle jaką, a markową. Ostatniej nocy trochę piliśmy w barze ze znajomymi, mój chłopak oblał się piwem wszyscy się z tego śmialiśmy, a on nagle wziął kufel piwa i rzucił nim w moją kurtkę..
Proszę o pomoc jestem u kresu wytrzymałości...
Smutna jak diabli

Moja droga "Smutna jak diabli" Twoja samoocena jest bardzo niziutka myślę, że jest to spowodowane przez to jak Twój chłopak Cię traktuję. Musisz bardzo ciężko zapracować, aby zdobyć poczucie własnej wartości. Coś co sprawi, że będziesz czuła się jak najlepsza dziewczyna. Dlaczego więc pozwalasz, aby Twój partner zniszczył Twoją nową, kórkę z której byłas taka dumna? Potraktował ją jak zwykłą ścierkę.
Postaw mu się powiedz mu w sposób nie budzący wątpliwości, że nie życzysz sobie takiego typu zachowań. Wszelkie jego ataki raniące Twoją godność w jakikolwiek sposób powinny być natychmiast ucinane. Pamiętaj ceń się wysoko i nie pozwól już nigdy, aby ktokolwiek w taki sposób Ciebie potraktował. Jesteś za dobra na takie zachowania.
Powodzenia Help Love

3 komentarze:

Blogger+ pisze...

Cześć Dr Obodo,
Zerwał z nią i wrócił do domu przed świętami Bożego Narodzenia! Dzięki za wszelką pomoc. Zaklęcie zemsty dla dorosłych, OH MOJ BÓG, TO W rzeczywistości zadziałało NAPRAWDĘ DOBRZE. ODWRÓĆ PROSZĘ !!! LOL . dla tych, którzy pomagają info (+234 8155 425481, templeofanswer@hotmail. co. uk) Thanks "

Natalia Zimniewicz pisze...

Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

Adrian Moczyński pisze...

Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

Prześlij komentarz