piątek, 18 listopada 2011

Czy powinienem zerwać z dziewczyną dla nowej, którą właśnie polubiłem?

Hallo!

Ostatnio zacząłem nową pracę w wielkim biurze i poznałem tam pewną dziewczynę, nie pracujemy razem. Jednak jesteśmy z tej samej firmy, poznaliśmy się na lunchu. Bardzo ją polubiłem i myślę, że nawet zacząłem się w niej zakochiwać, chciałbym z nią zacząć spędzać więcej czasu. Jednak jest jeden problem mianowicie ja już mam dziewczynę i jestem już w związku. Jesteśmy razem od półtora roku.Przez ten czas zrywaliśmy ze sobą kilkakrotnie jednak zawsze udawało mi się ją odzyskać. Ona zrywała ze mną nie z tego względu, że ją zdradzałem czy coś w ten deseń, ale dlatego, że jesteśmy od siebie tak różni przez co są kłótnie. Ta dziewczyna, którą poznałem jest bardziej podobna do mnie jednak nie ma dużo wolnego czasu ponieważ pracuje w naszej firmie na pół etatu i dodatkowo jeszcze się uczy. Często nie ma czasu ze mną gadać zawsze mówi, że do mnie zadzwoni, a nigdy tego nie robi. Nie mogę po prostu o niej przestać myśleć, wiem, że jest to nie w porządku w stosunku do mojej dziewczyny.
Co zrobić? Dalej flirtować z tą nową dziewczyną i utracić starą czy zostać przy swojej i zapomnieć o tej?Nie mogę wykreślić tej nowo poznanej dziewczyny z moich myśli!
Zdezorientowany


Drogi "Zdezorientowany" nie sądzę, aby któraś z tych dziewczyn była tą jedyną. Przede wszystkim pomyśl o tym. Zdradzasz emocjonalnie swoją obecną dziewczynę flirtując z inną.
Masz ze swoją partnerką nie rozwiązane problemy. Ona Ciebie rzuca, a Ty z łatwością ją odzyskujesz czy według Ciebie powinien tak wyglądać związek?
Jeżeli postanowisz zrobić jakiś ruch najpierw musisz rozmówić się ze swoją dziewczyną, kobietą nr 1. Jeśli zdecydujesz się na rozstanie i zakończenie tego neurotycznego związku to w tedy możesz zawalczyć o serce kobiet nr 2, która szczerze mówiąc nie dała Ci żadnych sygnałów na to, że jest zainteresowana. Boisz się chyba samotności dlatego jesteś ze swoją obecną dziewczyną, a w momencie, gdy spodobał Ci się ktoś inny to trzymasz tą swoją kobietę nr 1 na wypadek, gdyby ta druga Ciebie nie chciała. Czy to w ogóle ma sens? Powinieneś trochę się nad sobą zastanowić i zadać sobie pytanie jakiej kobiety szukasz i co ona powinna mieć takiego w sobie. Potem Twój wybór będzie łatwiejszy i wybierzesz kogoś kogo będziesz kochał na prawdę i Ciebie ta osoba pokocha.
Z pozdrowieniami Help Love

0 komentarze:

Prześlij komentarz