poniedziałek, 13 lutego 2012

Jak schudłam 3 kilo w niecały tydzień! W 6 dni

Witam wszystkie Panie i wszystkich Panów! Od 8 lutego postanowiłam się wsiąść porządnie za siebie i schudnąć.



Wszyscy mi mówią, że jestem gruba! Rzeczywiście, przed ciążą ważyłam 53 kg, a teraz 68 kg. W sumie 68 kg ważyłam 6 lutego, a dziś 13 lutego ważę 65kg! Być może dla niektórych to żaden wyczyn, ale dla mnie tak, jestem z siebie bardzo dumna, mam nadzieje, że będzie tak dalej. Nie wierze w żadne diety cud, być może przynoszą one rezultaty, ale dla mnie i dla innych osób mieszkających z rodzicami zazwyczaj nie można stosować żadnych diet, gdyż trzeba przecież normalnie jeść! Tak mówią rodzice i w trosce o  nasze dobro pilnują nas, żebyśmy chociaż zjedli normalny obiad. Ponadto nie  każdy mieszkający z rodziną może pozwolić sobie na wymyślne potrawy, które zalecają diety,  po pierwsze ze względów finansowych, a po drugie ze względu na rodziców, przecież mamy jeść to co oni! Postanowiłam nie jeść słodyczy, ani tłustych rzeczy, jak mam na coś ochotę jem po prostu sałatkę z warzyw jakie mam w domu, a jak mi to nie wystarczy zagryzam sobie owocem. Nie głodzę się! Głodówki nie każdy wytrzyma, a po drugie wyniszczają one organizm. Po drugie postanowiłam ćwiczyć. Nie chodzę na siłownie, nie oszukujmy się wizyty tam są trochę drogie i jeszcze dojazdy. Po drugie nie mogę ćwiczyć normalnie jak inni,np brzuszków, gdyż mam chory kręgosłup po takich brzuszkach nie wstałabym z podłogi. Mam kręgozmyk i dyskopatie na poziome L5-S1. Ćwiczę więc ćwiczenia stojące nie obciążające kręgosłup, po nich w cale on mnie nie boli. Wynalazłam na internecie bardzo miłą Panią, której wygląd mnie motywuje do ćwiczeń.

Oto ona z ćwiczeniami w pozycji stojącej na wyćwiczenie mięśni brzucha

Nie oszukujmy się trening przez 20 minut intensywnego cardio jest bardzo ciężki, ale ja się uparłam i jak go ukończyłam miałam wielką satysfakcje, że dałam radę. Miałam cesarskie cięcie i nie ćwiczyłam ze względu na brzuch przez 10 miesięcy, oczywiście w 6 miesiącu po ciąży próbowałam robić brzuszki,ale strasznie bolał mnie kręgosłup i rana po cesarskim cięciu. Nie mogłam sobie na to pozwolić, gdyż w tym roku czeka mnie operacja na kręgosłup wczepienia implantu, gdyż dysk mi się rozsypał to już moja druga operacja na kręgosłup, a mam dopiero 22 lata! Nie ma co się poddawać ;) Dzięki tym ćwiczeniom jak wspominałam kręgosłup mnie nie boli, ale jeżeli wy się na nie zdecydujecie to proszę was skonsultujcie się najpierw z lekarzem.
Robię te ćwiczenia codziennie od 8 lutego, w niedziele 12 zrobiłam sobie przerwę. Po 10 miesiącach nie ćwiczenia pierwszy raz po cardio na drugi dzień miałam takie zakwasy, że nie mogłam chodzić, ale się nie poddałam! Rozćwiczyłam zakwasy teraz bolą mnie łydki, muszę uważać, żeby nie naderwać sobie jakiegoś ścięgna, gdyż jedna łydka strasznie mnie boli.
Nie przejmuj się jeżeli nie masz miejsca w domu, ja ćwiczę w małym pokoiku, nie używam skakanki jak ta Pani, gdyż nie mam miejsca. Skacze normalnie bez skakanki tak jak ona. Umiem to, gdyż kiedyś skakałam więc nie przejmuje się, że nie mogę jej używać ;) Ponadto, gdy nie mogłam chodzić nie robiłam już rowerku, z powodu bólu zakwasów, skakałam normalnie.  Ćwiczę te same ćwiczenia z ciężarkami bez, gdyż także ich nie mam nie przejmuje się tym, gdyż także zginając się ćwiczysz partie brzucha, ale teraz zainwestuje w ciężarki zamówiłam już z tablicy pl. Zainwestowanie w ciężarki to dobry pomysł, gdyż te ćwiczenia jeszcze bardziej będą dawać lepsze efekty.
Proponuje także wam dziewczynki robić te ćwiczenia z rozsądkiem, jeżeli nie ćwiczycie codziennie to zacznijcie je robić na początek 2-3 razy w tygodniu . Po co macie naderwać sobie jakieś ścięgna. Ja pracuje, wychowuje małe dziecko, uczę się, studiuje i dla mnie taka niezdolność fizyczna utrudniała mi znacznie życie.
Kupiłam sobie w aptece dziś tabletki Therm Line forte. Dziewczyny na forach zachwalały je, może mi coś pomogą. Do ćwiczeń są jak znalazł. Będę wam pisać czy coś mi pomogły, najfajniejsze jest to, że nie mają żadnych skutków ubocznych! Przynajmniej nic takiego nie pisze w ulotce:p ja po nich np. bardzo dobrze się czuje. Niektóre forowiczki piszą, że mają uderzenie gorąca, np przez godzinę lub jedną na dziesięć boli żołądek,ale mi nic takiego nie jest. Tych tabletek nie bierze się tylko na noc.
Tak więc dziewczynki bierze się do roboty, skoro ja mogę wy terz.
Pamiętajcie każdy chudnie inaczej jedni szybciej drudzy dłużej,ale ćwiczenia i odpowiedni sposób odżywiania się naprawdę pomogą tylko trzeba na to czasu, tak z 2-3 miesiące, aby zobaczyć jakiś rezultat. Dieta bez ćwiczeń jest niczym bo jeżeli masz nadwagę to będzie ci potem skóra z brzucha wisiała(pisze tutaj o kobietach nie mających rozmiaru XXL tylko M/L ) z małymi brzuszkami wasz tłuszczyk zamieni się w mięśnie! Ponadto uwaga! Dieta bez ćwiczeń prowadzi do rozstępów i pomarańczowej skórki czyli celolitu,a to jest FE! :)
I przed ćwiczeniami i tabletkami proszę was skonsultujcie się z lekarzem!
Pozdrawiam gorąco Help Love ;)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

ok, ale nadal nie napisałas jak schudnąc 3 kg w tydzień.....super kolejna kretynka która tylko tytuł m aniezły

Unknown pisze...

ja wam powiem jak ja schudlam 3 kilo w tydzien , dieta 0 cukru ,malo soli,woda jedzenie zdrowe tzn zamienniki ryz naturalny makarony razowe chleb razowy szynka tylko chuda ser bialy chudy 0 paszczetow ,serow zoltych i innych , na podwieczorek jogurty light lub poprostu kilka owocow zmiksowanych nie polecam ich na kolacje bo owoce maja cukier na noc prosta kolacja lekka np 1 jajko 1 kromka razowego lub 1 parowka(dobrej jakosci) mozna dac nawet troszku ketchupu! dopiero pod koniec tygodnia zapisalam sie na cardio wiec w tygodniu 2 dni cwiczylam tylko i pokazala waga-3 kilo najlepiej wazyc sie rano naczczo,na obiady piers z kurczaka z odrobina oliwy z oliwek warzywa na patelnie mozna dodac jogurt nat 0% ryby przyprawy maja wam zastapic sól ,soli jak najmniej , jedzcie sniadanie obiad kolacje ale tez maly podwieczorek i 2 sniadanie jakies dietetyczne przekaski organizm musi wiedziec ze nie musi odkladac tluszczu bo ma zapewniane stale posilki tak samo musi miec energie do spalania tluszczu wiec po treningu zjedzcie cos powodzenia:)

Prześlij komentarz