poniedziałek, 19 grudnia 2011

Zazdrosny chłopak

Droga blogowiczko Help Love,
Chodzę z facetem ponad 3 miesiące i bardzo się kochamy. Powiedział mi, że mnie kocha więc wierze w to i mu bardzo ufam! Problem w tym,że on sądzi, że go zdradzam, a to nie prawda! On nie chce mi wierzyć. Za każdym razem, gdy gadam przez telefon on myśli, że rozmawiam z innym facetem!
Nie wiem co robić czuje się naprawdę sfrustrowana. Kocham go z całego serca!! Jesteśmy młodzi bo ja mam 18 lat, a on 20 całe życie przed nami. Daj mi jakąś wskazówkę, radę! Z góry dziękuje.

Katarzyna


Droga Katarzyno zazdrość tak silna to choroba, która stymuluje ludzi szalonych. Pamiętasz historię Otella? Powinnaś mieć ją w szkole średniej, a jak nie to zapraszam do mojego posta o tym - syndrom Otella
Zazdrość Twojego chłopaka nie tylko opiera się na tym co zrobiłaś, ale wiąże się także z jego brakiem pewności siebie i bardzo niziutkiej samooceny. Popracujcie nad tym razem, komplementuj go, doceniaj bardziej jego prace by poczuł się pewniejszy siebie.
 Sama dobrze wiesz, żeby związek był udany musi być zaufanie i szczerość. To są podstawy każdej relacji damsko-męskiej! Powiedz mu prosto w oczy, że jesteś z nim bezwzględnie szczera i kochasz tylko jego. Słowa takie mogą go wesprzeć w walce z tą chorobą. Nie bierz do siebie jego ekscesów zazdrości. Mam nadzieje, że przejrzy na oczy i zobaczy, że tak naprawdę dbasz o niego i go kochasz inaczej nie będziecie długo ze sobą. 
Powodzenia Help Love!


0 komentarze:

Prześlij komentarz