poniedziałek, 19 grudnia 2011

Chce się ze mną całować, ale nie chce ze mną chodzić

Droga Help Love,
Mam 15 lat i widuje się z chłopakiem, który ma 17 lat. Rozmawiamy często przez telefon, byłam nawet u niego w domu dwa razy, wylądowaliśmy nawet w łóżku kilka razy. Nie jestem typem dziewczyny, która pozwoli mu odejść, gdy ją przeleci chodź wydaje się być jak na razie w porządku. Lubie go bardzo wydaje mi się, że on mnie też, ale nie zaprosił mnie ani razu na randkę, nie widzieliśmy się już dwa tygodnie. Mówi mi ciągle, że się zobaczymy, ale jakoś nie wychodzi. Wszyscy mi mówią, że on tylko ze mną pogrywa i nie traktuje mnie poważnie. Nie wiem co mam robić, lubię go bardzo. Wszyscy mi mówią, że on mnie nie lubi, a wtedy on do mnie dzwoni i jest taki słodki dla mnie. O co chodzi???

Całusek

Drogi "Całusku" bardzo fajnie, że go lubisz, ale on po tym co przeszliście powinien jakoś chociaż się zadeklarować. Moim zdaniem powinnaś dać mu do zrozumienia, aby Ciebie szanował bo takim zachowaniem jak na razie tego nie można nazwać. Moim zdaniem powinien wiedzieć, że jeżeli chce się z Tobą spotkać to ok, ale niech traktuje Ciebie jako chwilowej rozrywki. Miej odwagę powiedzieć mu to czego potrzebujesz! Jeżeli ma wobec Ciebie uczciwe zamiary to zrobi to co trzeba.
Powodzenia Help Love

0 komentarze:

Prześlij komentarz