środa, 21 grudnia 2011

On nie chce uprawiać ze mną seksu

Help Love
Mój chłopak nie wydaje się zainteresowany seksem ze mną. Spotykaliśmy się przez 8 miesięcy po czym wyjechał  do pracy za granicę. Ostatnio wpadł do mnie na 3 tygodnie z wizytą. Spaliśmy w jednym łóżku,ale między nami do niczego nie doszło! Kilka razy próbowałam go namówić, ale za każdym razem mówił mi, że nie jest w nastroju. Przez 3 tygodnie uprawialiśmy seks tylko dwa razy!  Gdy chciałam z nim o tym porozmawiać to uciekł z domu na kilka godzin! Za jakiś czas przyjedzie do mnie znów na dwa tygodnie, nie wiem co robić. Przez telefon to trochę nie wygodnie rozmawiać z nim o tak intymnej sprawie. Naprawdę chciałabym popracować nad tym problemem i coś z nim zrobić. Proszę o pomoc.

Desperatka


Droga "Desperatko" istnieje między wami wiele problemów. Pierwszy to ten, że nie umiecie ze sobą rozmawiać przez 3 tygodnie nie umieliście sobie wyjaśnić tego co Cię nurtowało. Myślę, że jesteś nie szczęśliwa z nim. On nawet nie próbuje porozmawiać z Tobą o całej zaistniałej sytuacji. Wnioskując z jego podejścia do seksualności i intymności widać, że ma pewne problemy seksualne. Oczywiście on jest zbyt przestraszony, aby o tym porozmawiać przecież uciekł! Z lisku wnioskuje, że bardzo Ci na nim zależy, ale czy jesteś gotowa odłożyć swoje potrzeby na bok dla niego?
Rozmowa jest najlepszym sposobem na rozwikłanie waszych problemów, ale tak jak sama pisałaś - przez telefon nie można załatwiać spraw. Powiedz mu, że troszczysz się o to, co on przeżywa, ale także są osoby z potrzebami i poczuciami, które też się liczą. Pamiętaj jeżeli nie będzie chciał z  Tobą współpracować to nie myśl, że zrobiłaś coś źle on po prostu nie ma najwyraźniej w tedy na to ochoty, nie jest gotowy.
Z powodzeniem Help Love



0 komentarze:

Prześlij komentarz