czwartek, 15 grudnia 2011

Prezent od siebie dla dziewczyny

Help Love
Pomóż mi! Co mam kupić swojej dziewczynie, aby wyglądało, że jest ode mnie? Ona chce, aby nasze prezenty były od siebie, a ja nie mam pomysłu....
Anonim
Drogi "Anonimie" dziewczyny uwielbiają prezenty, które wyglądają tak jakbyś włożył w nie dużo wysiłku. Kiedy dajesz dziewczynie taki prezent to są one przeświadczone o tym, że są bardzo ważne dla was facetów skoro zrobiliście coś sami tylko dla nich, podjęliście dla nich wysiłek. Czują się w tedy wyjątkowe i kochane. Taki prezent jest również bardzo oryginalny. Świadczy o tym, że jest on przeznaczony tylko dla jednej osoby. Robiąc taki osobisty prezent dla swojej dziewczyny nie mógłbyś go dać, np. własnej mamie, rozumiesz? Takie prezenty mogą służyć przez długi, długi czas. Moim zdaniem dobrym przykładem takiego podarunku było by coś związanego z fotografią. Zdjęcia są bardzo osobistym prezentem. Daj jej, np. kubek z waszym zdjęciem lub koszulkę do spania lub poduszkę. Zawsze kiedy kładłaby się spać miała by Ciebie przy sobie.
Z takiego typu prezentów są jeszcze albumy, kalendarz z waszymi zdjęciami, ramka cyfrowa, podkładki pod myszki i wiele innych. Naprawdę taki prezent nie kosztuje dużo, a na pewno przypadnie do gustu Twojej miłości! Sam więc postanów co jej dasz.
Powodzenia Help Love

0 komentarze:

Prześlij komentarz