wtorek, 17 kwietnia 2012

Wydaje Ci się, że Twoja koleżanka Cię podrywa?


Według badań angielskich seksuologów wynika, że nie każdy z nas jest stu procentowo pewny swojej orientacji seksualnej. Ponad 25% młodych heteroseksualistów przyznało się, że od czasu do czasu zdarza im się myśleć o osobie tej samej płci, lub spojrzeć się za taką na ulicy. 
Jednak to nie wszystko czasami myśli te przeistaczają się w czyny. Aż 16% hetereksoseksualnych osób stwierdziło, że zdarzyło im się flirtować z osobą tej samej płci. Bardziej otwarte w tych kontaktach są kobiety. Co czwarta ankietowana stwierdziła, że przynajmniej raz w życiu odczuwała pociąg seksualny do koleżanki. Wśród mężczyzn przyznało się 12% facetów.

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
jest biegły w następujących zaklęciach:
* zaklęcia miłosne
* zaklęcia małżeńskie
* magia pieniędzy
* zaklęcie szczęścia
* Czary pociągu seksualnego
* Magia leczenia AIDS
* Jaskinia kasyna
* Usunięto przeklęte jaskinie
* Zaklęcie ochronne
* Magia loterii
* Szczęśliwe zaklęcia
* Zaklęcie płodności
* Pierścień telekinezy 💍
WhatsApp: +2349046229159

E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Prześlij komentarz