wtorek, 17 kwietnia 2012

Kocham ją, ale ona ma kogoś innego

Help love, witaj
Jestem ze swoją dziewczyną od ponad miesiąca. Poznałem ją podczas gry w koszykówkę na w-fie. Po zajęciach powiedziała mi, że jestem bardzo przystojny i chciałaby się ze mną umówić. Od tego czasu regularnie zaczęliśmy się spotykać, było świetnie! Nigdy nie pomyślałem, że mógłbym zakochać się w dziewczynie od pierwszego wejrzenia. Powiedzieliśmy sobie, że się kochamy. 
Pewnego razu doszło między nami do kontaktu fizycznego takiego jak pocałunki i pieszczoty, w pewnym momencie przerwała i powiedziała, że nie chce tego więcej powtórzyć. Powiedziała mi potem, że ma innego faceta. Powiedziała równie, że mnie kocha.. Jednak ja nie wiem co mam robić. Kocham ją równie i nie chce jej stracić. Co mam robić?

Zdesperowany z Wałbrzycha.



Drogi "Zdesperowany" trudnym jest do rozróżnienia zauroczenia od prawdziwej miłości. Jednak nie możesz być tym drugim. Ona okłamuje swojego chłopaka spotykając się z Tobą i krzywdzi Ciebie robiąc Ci nadzieję. Pytanie Twoje więc - co powinieneś zrobić? Musisz być chłodny w waszych relacjach. Zdystansowac się od tego. Zobacz w tedy co będzie się działo, jak ona zareaguje na zmianę Twojego zachowania. Nigdy nie możesz walczyć o osobę, która ma kogoś innego. Nie chodz za nią, nie pokazuj, że Ci zależy. To ona musi pokazać, że jej zależy. Powinieneś zyskać więcej pewności siebie, która pokaże Ci, że to ona do Ciebie przyjdzie. Każ jej wybrać, któregoś z was. Krzywdzi Ciebie. Powinna dorosnąc, gdyż wykazuje się dużą niedojrzałością. Czy o to Ci chodzi? Pokaż, że jesteś facetem, ten krok należy teraz do Ciebie.
Powodzenia Help Love

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
jest biegły w następujących zaklęciach:
* zaklęcia miłosne
* zaklęcia małżeńskie
* magia pieniędzy
* zaklęcie szczęścia
* Czary pociągu seksualnego
* Magia leczenia AIDS
* Jaskinia kasyna
* Usunięto przeklęte jaskinie
* Zaklęcie ochronne
* Magia loterii
* Szczęśliwe zaklęcia
* Zaklęcie płodności
* Pierścień telekinezy 💍
WhatsApp: +2349046229159

E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Prześlij komentarz