wtorek, 17 kwietnia 2012

Oto komplementy, które uwielbiamy! Czyli co mówić kobiecie, aby ją uszczęśliwić!



Kobiety uwielbiają być komplementowane i to jest ważna wskazówka dla facetów! Takie małe słowa pochlebstwa dosyć mocno potrafią podnieść naszą samoocenę. Jednak jakie najbardziej lubimy słyszeć?
Według badań przeprowadzonych przez brytyjskich naukowców, stwierdzono, że na kobiety najbardziej działa słowo " chyba schudłaś".  W pierwszej dziesiątce są również takie komplemenciki dotyczące uśmiechu, włosów czy stylu. Ciekawostką jest, że zdanie typu "masz piękne oczy" zupełnie nie robi już na nas wrażenia. Potwierdzone jest również, że mężczyźni muszą bardzo się pilnować w tym co mówią. Stwierdzenia typu " wyglądasz na zmęczoną" czy chyba nie jesteś w humorze" lub porównywanie do matki bardzo wkurzają dziewczyny co może doprowadzić do niezłej jatki.

2 komentarze:

CUDownie NIEdobrani pisze...

Najlepszy komplement to szczery komplement. A osobiście lubię lekko zawoalowany, w stylu "w tych spodenkach, to ja cię samą do miasta nie puszczę:)"

Anonimowy pisze...

Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
jest biegły w następujących zaklęciach:
* zaklęcia miłosne
* zaklęcia małżeńskie
* magia pieniędzy
* zaklęcie szczęścia
* Czary pociągu seksualnego
* Magia leczenia AIDS
* Jaskinia kasyna
* Usunięto przeklęte jaskinie
* Zaklęcie ochronne
* Magia loterii
* Szczęśliwe zaklęcia
* Zaklęcie płodności
* Pierścień telekinezy 💍
WhatsApp: +2349046229159

E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Prześlij komentarz