wtorek, 17 kwietnia 2012

Łóżko wyszło z mody faceci marzą o seksie w innym miejscu!


Łóżko, zgaszone światło i seks to czynność, która przechodzi do przeszłości. Współcześni kochankowie szukają igraszek w innych miejscach. Wychodzimy z sypialni, aby odnaleźć rokosz w innych kątach domowych, najczęstszym z nich jest łazienka.
Z sondażu firmy Ipsos Red, że 40% kobiet i 65% mężczyzn marzy o psotach pod prysznicem. Wodne macanki wybierają pary w wieku od 18 do 35 lat.
Modne stały się szybkie numerki w wodzie, gdzie potem można zażyć relaksującej, gorącej kąpieli.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bo ludzie szukają urozmaiceń. Obecny świat jest bardzo poplątany dlatego stworzono bloga na którym porusza się tematy tabu.

Tu masz adres: http://laskotanie.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
jest biegły w następujących zaklęciach:
* zaklęcia miłosne
* zaklęcia małżeńskie
* magia pieniędzy
* zaklęcie szczęścia
* Czary pociągu seksualnego
* Magia leczenia AIDS
* Jaskinia kasyna
* Usunięto przeklęte jaskinie
* Zaklęcie ochronne
* Magia loterii
* Szczęśliwe zaklęcia
* Zaklęcie płodności
* Pierścień telekinezy 💍
WhatsApp: +2349046229159

E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Prześlij komentarz