poniedziałek, 4 kwietnia 2011

10 rzeczy, któych nigdy nie mów kobiecie/ swojej dziewczynie...

10 rzeczy usłyszanych i zaobserwowanych na ulicy, w szkole, w autobusie, w życiu - od tych najbardziej śmiesznych, aż po chamskie. Niektórzy chłopacy naprawdę nie grzeszą rozumem :) A Ty powiedziałeś coś takiego swojej dziewczynie?

10. Ale z ciebie pączek, trochę ci się przytyło
9. (para się spotyka ze sobą już 3 tygodnie on do niej mówi) Wiesz podobasz mi się jesteś najfajniejszą dziewczyną jaką spotkałem, zapomniałem jak masz na imię?
8. Nie ufam żadnej dziewczynie, bo wszystkie to zołzy
7. Chce z Tobą być, ale nie jestem w Tobie zakochany, może dlatego nie jestem zazdrosny.
6. Ona: Dlaczego mnie kochasz? On: Nie wiem...
5. Daj buzi...Ale masz dużo pryszczy...
4. Nigdy nie praw jej komplementów niezgodnych z prawdą
3. Patrz! Ale laska!
2. Moja X.X. była najlepszą dziewczyną jaką miałem, to była laska...
2. Kocham Cie, ale chciałbym to zrobić z inną...
1. Jesteś ładna, ale sama wiesz ładniejsze są modelki

I pamiętajcie nigdy nie kłamcie w błahostkach, w rzeczach zupełnie nieważnych, my pamiętamy takie rzeczy najbardziej!

0 komentarze:

Prześlij komentarz