piątek, 15 lipca 2011

Coś na nudę

Masz sporo wolnego czasu i nie wiesz co z sobą zrobić?Masz konto na Facebooku i nie masz za bardzo tam zajęcia? Pograłabyś w coś interesującego, ale nie możesz znaleźć bo wszystko jest o przemocy, dla chłopaków lub dla dzieci? Jeżeli lubisz zwierzątka i chcesz pograć w coś dłużej niż kilka leveli to mam dla ciebie świetną propozycje. PetVille jest to świetna gra zarówno dla chłopaków jak i dla dziewczyn!













To jest moja kotka, która jak widać jest brudna, oprócz tego, że trzeba ją karmić i myć można także ją ubrać.
















Gra o tyle jest fajna, że jest złożona dzięki czemu nie nudzi się szybko. masz w niej przeróżne zadania do zrobienia,np. kotka mojej przyjaciółki jak widać na zdjęciu prosi mnie o pomoc.







W grze możesz grać ze swoimi prawdziwymi przyjaciółmi. Możesz ich odwiedzać ich własnym domu, sprzątać im za co zarabiasz pieniądze czy szukać dla nich różnych rzeczy.
















Swoich przyjaciół można obdarowywać przeróżnymi prezentami.
















Ma się własny ogródek,który można zaprojektować na różne sposoby, ja np. zrobiłam sobie z niego jungle. Oprócz tego można mieć plaże, własny zamek i wiele innych rzeczy do, których jeszcze nie doszłam :)
























Chodzi się na zakupy do różnych sklepów jak widać powyżej.








A to jest mój domek widać na nim ile mam pokoi, ogródków itp.






Istnieje opcja zbierania lv.
W tej grze fajne jest to, że nie trzeba NIC INSTALOWAĆ na komputerze w PetVille możesz grać na własnej przeglądarce internetowej, np. Firefox-ie.
Zapraszam do grania ;) Jeżeli kośby chciał możemy wymienić się zaproszeniami i grać razem :)

2 komentarze:

Ewcia pisze...

Też w to gram. Ale Pet party na nk to tego lepsza wersja :)

kia pisze...

Heh ja nie lubię Pet Party moim zdaniem jest to zgapa z facebooka :) Ponadto szkoda było by mi zostawić moją kotke i stworzyć inną na nk ;p

Prześlij komentarz