wtorek, 19 czerwca 2012

Plotki


Każda z nas nie raz pewnie spotkała się ze śmiesznymi i bardzo dziwnymi informacjami na swój temat. Najczęściej takowe dotyczą życia gwiazd jednak nie zawsze :) Nie raz pewnie czułyście się jak gwiazdy słysząc wyssane z palca nowinki na swój temat. Zastanawiałyście się dlaczego tak jest? Źródło tego tkwi w czysto ukrytej zazdrości, najczęściej dziewczyn. Faceci są tacy, że lubią plotkować między sobą, ale nigdy niczego nie wymyślają i nie robią po złości. Natomiast baby są zwierzętami okropnymi, które za wszelką cenę chcą wbić innej szpileczkę. Moje drogie prawie zawsze te plotki rozsiewają nasze pseudo przyjaciółki, które mając wiele informacji o nas miksują je w papkę bzdur. Papka czym głupsza tym bardziej jadowita i kąśliwa.
Najczęściej takie dziewczyny są zakompleksione i poprzez plotki na kogoś temat same w ten sposób się dowartościowują. Przestają myśleć o swoich kompleksach śmiejąc się za czyimiś plecami.
Ja spotkałam się z takim czymś, że dziewczyna nie dość, że gadała głupoty na mój temat to jeszcze tworzyła fikcyjne konta na nk czy gg i pisała do mnie lub do mojego chłopaka, że on mnie zdradza itp. Była tak zaangażowana, że nawet kupowała prezenty mojemu tylko po to, żebym była zazdrosna. Widocznie miała za dużo pieniędzy i nie wiedziała co z nimi zrobić. Jest tak dlatego, że sama sobie nie zarobiła, a rodzice jej dawali kasę więc nie umiała szanować pieniądza. Sama jak by się pomęczyła by coś zarobić to by nie wydawała pieniędzy na głupoty :)
Jest to bardzo żałosne i szkoda mi takich kobiet(dziewczynek?), nie umieją same sobie poradzić z własnymi problemami dlatego robią je innym.
Najlepszą obroną nie jest w cale atak, gdyż po co zniżać się do poziomu głupszego od siebie ;) Jeżeli taka osoba jest wredną suką i tak jej to nie ruszy, a nawet rozbawi po co więc sobie psuć krew. Pan Bóg może nierychliwy, ale sprawiedliwy. Zawsze zło powraca podwójnie do takiej osoby. Po co się męczyć sama dozna kiedyś tego samego.
Słowa Juliana Tuwima są tutaj udanym i trafionym komunikatem dla takich osób.
Dedykuje więc każdej wrednej babie, a szczególnie jednej Katarzynie, której intelektualna pseudo zupa uderzyła do głowy ;)
Niedorżnięte megiery ( szczególnie Ty moja jedyna) to dla was ;)

Jesteśmy szczęśliwe i życzymy tego wam, hałaśliwe pokraki, abyście wy doznały szczęścia w tedy nie będziecie miały czasu na wymyślanie plot, a zajmiecie się tym co potrzeba. Własnym życiem czyli mężami i narzeczonymi z przymusu i waszymi późniejszymi potomkami( oby jak najgorszymi).

7 komentarze:

Anonimowy pisze...

prawda i jeszcze raz prawdaa, a tekst piosenki fajny chyba polubie polski ;p

Anonimowy pisze...

Podpisuje się pod tym postem

Anonimowy pisze...

niestety często ktoś udaje twojego przyjaciela, nawet zjadujesz mu chlopaka, i namawiasz zeby znia byl bo nie chcial a ona kipi plotami, masz racje to tylko czysta durna zazdrość i niech pocałują nas oni w ;-)

Anonimowy pisze...

Ekhekhekhe. ;>

messy harmony pisze...

Ech plotki... Niektóre są naprawdę śmieszne jak np. że miałam powiększany biust (mam A75 ^^").

Anonimowy pisze...

Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
jest biegły w następujących zaklęciach:
* zaklęcia miłosne
* zaklęcia małżeńskie
* magia pieniędzy
* zaklęcie szczęścia
* Czary pociągu seksualnego
* Magia leczenia AIDS
* Jaskinia kasyna
* Usunięto przeklęte jaskinie
* Zaklęcie ochronne
* Magia loterii
* Szczęśliwe zaklęcia
* Zaklęcie płodności
* Pierścień telekinezy 💍
WhatsApp: +2349046229159

E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Anonimowy pisze...

Wierzę, że sprawa rozwiąże się szybko i skończy szczęśliwie! https://rozowykroliczek.com/

Prześlij komentarz